Pages

Monday, December 28, 2009

Dari Putrajaya ke Tambun....

Sekali lagi ana menerima jemputan majlis kahwin anak rakan ana. Kali ini di Precint 18 Putrajaya. Rakan baik ana ni memang dah kenal lama sejak sama-sama dalam pasukan AW beberapa tahun lalu. Beliau ketika itu berpangkat Kapten. Sdr Nazar yang kini bertugas semula di ibu negara KL setelah beberapa tahun bertugas di Kuching Sarawak . Ana juga sempat kesana semasa beliau berada di Sarawak. Walaubagaimanapun ana gagal merakamkan gambar beliau.
.
Setelah selesai majlis, ana dan keluarga terus ke rumah beras (biras) ana di Precint 8. Rasanya dah lebih setahun ana tak ke sana. Selepas berbual panjang disebelah petangnya, kami ke Alamanda untuk santapan mata. Sempat juga beberapa kali balingan bola bowling dan kemudiannya makan malam sebelum pusing-pusing sekitar Putrajaya. Oleh kerana ada tawaran bermalam, kamipun terus terima tawaran untuk bermalam di Putrajaya.
.
Esoknya (Ahad) , selepas minum pagi, kami terus menuju ke Ipoh. Tak ada perancangan pun untuk ke sana. Oleh kerana promosi yang terlalu kerap, ana inginkan kepastian kecanggihan Lost World of Tambun . Terjawab juga akhirnya dan kami menghabiskan masa sehingga 3.00 petang sebelum berangkat pulang.
.
Apapun, hujung minggu (Sabtu dan Ahad) dipenuhi dengan aktiviti tanpa dirancang . Walaubagaimana pun , perjalanan itu memenatkan sebab sepanjang perjalanan pulang kami terperangkap dalam kekesakan lebuhraya menghala ke KL....
Alamanda dan Malam Putrajaya















Tambun...oh Tambun
























2 comments:

  1. mana gmbr yg laen? upload la byk2 kat fb ker...

    ReplyDelete
  2. Gambar dalam kamera belum sempat download. Nanti Aqmal akan buat hujung minggu ni

    ReplyDelete