Pages

Monday, November 9, 2009

Carilah Keberkatan Usia !


Alhamdulillah, hari ini genap usia ana 49 tahun . Dah hampir senja usia tu...manakan tidak, penyakit sudah mula mengintai, kuasa pandangantelah dilemahkan, hanya mungkin semangat saja yang harus diteruskan. TQ kepada anak ana..Aqmal Hisyam, Amar Haris, Aslam Hadi dan isteri tercinta ana Teacher LindaCoop yang bersusah payah menyediakan juadah untuk santapan Harilahir.

Disamping itu, ucapan selamat juga buat mertua ana, Hj Yunus yang menyambut hari lahir ke 66 pada 7 Nov lepas. Jamuan ringkas telah ditaja oleh anak-anak dan menantu perempuan termasuk isteri ana di Medan Ikan Bakar, Kuala Duyung, Melaka.



Majlis makan petang yang bermula jam 6.00 tamat sejam kemudian. Antara imej yang dapat dirakam oleh lensa hanphone ana..ragam orang makan






Best nyer!!!!!

3 comments:

  1. sonok ada semangat kekeluargaan mcm ni..kira 1 hati lah keluarga haji..

    ReplyDelete
  2. selamat ulang tahun utk boss pkh segamat. semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yang baik di samping keluarga tersayang. hajat untuk sambut harijadi dan majlis perpisahan mr ong tercapai ke? harap semuanya berjalan ngan baik tanpa kehadiran saya. amin.

    ReplyDelete
  3. TQVM..jamuan Mr Ong berjalan lancar pd 6 Nov di RZ, ada 8 peserta..KFC untuk office pd isnin 9 Nov

    ReplyDelete